Synchronizace mobilního číšníka

Pro správné a efektivní používání Mobilního číšníka, Pokladny KASAmax a Backoffice je důležité znát procesy synchronizace mezi nimi.

Vzdálená správa Backoffice slouží k centralizované správě pokladních zařízení a shromažďování dat o provedených prodejích v jednotlivých pokladnách.

Synchronizace u mobilního číšníka KASAmax Waiter je jednostranná. Lokálně má uložen jen sortiment a střediska. Transakce jsou uloženy jen v hlavní pokladně a číšník si je načítá dle potřeby do operační paměti. Synchronizaci směrem do Backoffice tak provádí čistě jen pokladna.

Pokud chcete mobilního číšníka synchronizovat použijte v postranním menu nabídku Synchronizovat (1).

V této části máte možnost synchronizovat zařízení pomocí červeného tlačítka v pravém spodním rohu obrazovky (2).

Mohlo by Vás také zajímat:

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!