Nastavení mapy stolů v Backoffice


Na každém stolu mohou být vytvořeny účty, které lze dále rozdělovatpřesouvat a upravovat.

Pozn.: Pro správné použití mapy stolů je nutné tuto funkci zapnout v pokladní aplikaci (Nastavení - prodej) a markovat na středisko, které má přiřazenou mapu stolů. Přiřazení provedete prostřednictvím vzdálené správy KASAmax Backoffice (detail Střediska - Gastro).

V části Mapy stolů máte možnost vyhledávat (1). Zadejte hledaný výraz a stiskněte klávesu enter. Přehled všech map vidíte v tabulce se záhlavím (2), kde vidíte název mapy stolů, počet stolů v mapě a čas upravení či vytvoření. Na jednotlivých řádcích (3) vidíte vytvořené mapy, kliknutím na daný řádek přejdete na detail mapy. Novou mapu můžete vytvořit přes červené tlačítko "Nový" (4) v pravé horní části obrazovky.

Mapa stolů – detail

Na detailu můžete provést pojmenování mapy stolů (6) v záložce Obecné (5). Vaše úpravy je vždy nutné uložit (7).

V záložce Editor (8) máte možnost vytvořit či editovat mapu stolů a tedy i definovat rozložení jednotlivých stolů včetně jejich pojmenování.

Pro jednoduchou práci s grafickou podobou mapy použijte následujících funkcí.

Označení na náhledu výše Popis funkce
(9) Nový Přidání nové mapy.
(10) Otočení Otočení vybraného stolu po 45 stupních.
(11) Smazání Smazání vybraného stolu.
(12) Název Pojmenování vybraného stolu.
(13) Barevnost Barva pro vybraný stůl.
(14) Typ stolu Možnost vybrat typ stolu dle výběru.
(15) Mapa Mapa stolu umožňuje libovolně měnit pozice stolů táhnutím myši (pro přesunutí stolu stikněte, držte tlačítko myši nad vybraným stolem a táhněte. Ve vybraném místě tlačítko uvolněte..

Vaše úpravy je vždy nutné uložit (7).

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!