Nastavení bodů a limitů v zákaznickém centru

Nastavení zákaznického centra se provádí v části Zákaznické centrum > Správa zákaznického centra. V této části jste v záložce obecné (1).

V další části máte možnost nastavit Získané body za uhrazenou částku (2 a 3) a Získaná sleva za uplatněné body (3 a 4).

Body

Získané body za uhrazenou částku (2 a 3)

Zde nastavíte částku, která bude přepočítána na zadaný počet bodů. V případě zadání částky 100,- a bodů 10 bude zákazníkovi přičteno 10 bodů za každých 100,- v rámci jednoho nákupu.

Získaná sleva za uplatněné body (3 a 4)

Stanovuje přepočet bodů na částku, kterou je možné uplatnit ze strany zákazníka jako slevu na nákup. V případě zadání 10 bodů a částky 1,- bude zákazník moci využít slevy 1,- za každých 10 bodů ze svého bodového konta.

Limity

Maximální podíl slevy vůči nákupu (6)

Dává možnost omezit možnosti využití slevy utracením bodů vůči celkové částce v procentech.

Maximální částka slevy na nákup (7)

Umožňuje nastavit možnosti využití slevy utracením bodů částkou.


Veškeré úpravy v této části je nutné potvrdit stisknutím tlačítka Uložit (8).


Dále by Vás mohlo zajímat:

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!