Nastavení bodů a limitů v zákaznickém centru
Nastavení zákaznického centra se provádí v části Zákaznické centrum > Správa zákaznického centra. V této části jste v záložce obecné (1).
V další části máte možnost nastavit Získané body za uhrazenou částku (2 a 3) a Získaná sleva za uplatněné body (3 a 4).
Body
Získané body za uhrazenou částku (2 a 3)
Zde nastavíte částku, která bude přepočítána na zadaný počet bodů. V případě zadání částky 100,- a bodů 10 bude zákazníkovi přičteno 10 bodů za každých 100,- v rámci jednoho nákupu.
Získaná sleva za uplatněné body (3 a 4)
Stanovuje přepočet bodů na částku, kterou je možné uplatnit ze strany zákazníka jako slevu na nákup. V případě zadání 10 bodů a částky 1,- bude zákazník moci využít slevy 1,- za každých 10 bodů ze svého bodového konta.
Limity
Maximální podíl slevy vůči nákupu (6)
Dává možnost omezit možnosti využití slevy utracením bodů vůči celkové částce v procentech.
Maximální částka slevy na nákup (7)
Umožňuje nastavit možnosti využití slevy utracením bodů částkou.
Veškeré úpravy v této části je nutné potvrdit stisknutím tlačítka Uložit (8).
Dále by Vás mohlo zajímat: