Role uživatelů

Role uživatelů umožňuje nastavovat úrovně přístupu do jednotlivých částí aplikace Backoffice.

V přehledu vidíte možnost vyhledávat (1) a dále tabulku s již nastavenými úrovněmi rolí (2). Pomocí červeného tlačítka "Nový" (3) máte možnost přidat novou úroveň role.

V detailu role máte možnost v záložce Obecné (4) nastavit Název (5) a v další části jednotlivé možnosti oprávnění.

Oprávnění je možné editovat v režimu čtení (7), zápisu (8) a mazání (9). Pro jednotlivé části (6) tak můžete nastavit různé kombinace přístupů.

Vámi provedené úpravy je potřeba vždy uložit pomocí červeného tlačítka "Uložit" umístěné pod tabulkou (10).

Dále by Vás mohlo zajímat:

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!