Obrazovka prodeje

Obrazovka prodeje umožňuje prodej sortimentu koncovému zákazníkovi. Formát obrazovky je závislý na nastavení prodeje. Jednotlivé formáty jsou popsány v následujících kapitolách.

Základní pohled na obrazovku prodeje nabízí několik ovládacích prvků.

Označení na náhledu Funkce
(1) Název, kde se nacházíte + Název zvoleného střediska, ve kterém markujete.
(2) Možnost vrátit se zpět.
(3) Zrušení markování.
(4) Položky namarkované na účtu.
(5) Zobrazení skupiny.
(6) Markování dle číselníku.
(7) Volba DPH účtované částky dle číselníku.
(8) Volba platební úhrady.
(9) Úpravy účtu.
(10) Volba pro zobrazení nebo skrytí položek namarkované na účtu.
(11) Volba pro zobrazení nebo skrytí číselníku.
(12) Možnost změnit středisko.
(13) Vyhledávaní položek.
(14) Další možnosti nastavení.
(15) Smazání hodnoty v číselníku.

Obrazovka prodeje se může individuálně zobrazovat na základě vašeho nastavení. Například můžete skrýt položky namarkované na účtu (10).

V rámci zobrazení prodeje je tedy možné schovat i číselník (11). Obrazovka vypadá následovně:

Zobrazení účtu

Pokud namarkujeme v rámci prodeje něco na účet, položka se nám zobrazí v levé části obrazovky dle následujícího náhledu s arašídy (4).

Vyhledávání položky

Pro vyhledání konkrétní položky dle názvu nebo PLU klepněte vpravo nahoře na ikonu lupy (13). V rámci hledání se vám zobrazí klávesnice, kde zadáte co hledáte (16).

Další nastavení

Při prodeji máte možnost zobrazit nastavení. Pomocí ikony tří teček (17) v pravé horní části obrazovky. V této nabídce máte možnost Uložit účet (18), Zrušit účet (19), zobrazit poslední transakci (20) nebo můžete přejít do Nastavení prodeje (21).

Úprava účtenky

Pro editaci aktuální účtenky táhněte prstem zprava doleva. Na obrazovku prodeje se dostanete tažením opačným směrem. Další možností je se do úpravy účtenky dostat přes tlačítko Upravit (9). V dalším zobrazení uvidíte přehled položek (22) nebo možnost upravit poznámku (23). Více o editaci účtenky přejděte do části nápovědy Editace účtenky.

Dokončení prodeje

Dokončení prodeje provedete zvolením platební metody (8). Po její volbě se vám zobrazí náhledová účtenka (24) a tlačítko Dokončit (25). Více o dokončení prodeje přejděte do nápovědy v části Kontrola účtenky.

Zrušení aktuálního účtu

Pokud chcete transakci vynulovat, musíte klepnout na tlačítko Zrušit (3). Klepnutí na ikonu pro návrat zpět účet nevynuluje.

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!