Pokladníci v Backoffice

Zvýšení přehlednosti v provedených prodejích nabízí funkce pro autorizaci pokladníků.

Pozn.: Tu je možné aktivovat v nastavení střediska (záložka Pokladníci). Po aktivaci funkce je uživatel pokladního zařízení vyzván k autorizaci prostřenictvím 4-místného identifkátoru.

Přihlášený pokladník je následně přiřazován ke všem účtenkám, které vytvoří. Díky těmto informacím lze následně ve vzdálené administraci KASAmax Backoffice vytvářet statistické reporty o provedených prodejích vybraného pokladníka nebo mít jasný přehled o tom, kdo účtenku vytvořil.

Na přehledu (3) vidíme všechny aktuálně vytvořené pokladníky včetně jejich identifikátoru. Tabulka obsahuje záhlaví (2), kde vidíte jméno identifikátor a datum vytvoření či upravení. Také můžete používat vyhledávání (1). Stačí zadat hledané jméno a stisknout klávesu enter. Odstranění můžeme provést prostřednictvím křížku na pravé straně řádku (5). K přidání nového pokladníka využijte červené tlačítko "Nový" v pravé horní části (4). Na detail vybraného přejděte poklepáním na řádek tabulky (3).

Pokladníci – detail

Na detailu můžeme provádět úpravu nastavení jména (6) a identifikátoru (7). Potvrzení změn proveďte stisknutím tlačítka Uložit (8).

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!

Nejste si jistí? Kontaktujte nás Kontaktujte nás