Vytvoření nového účtu v mobilním číšníkovi

Upozornění: Vytvořit nový účet lze pouze v situaci, že je hlavní pokladní stanice zapnutá = je v provozu.

Nový účet vytvoříte kliknutím na daný stůl (1).

Na další obrazovce se vám zobrazí obrazovka prodeje. V hlavičce v jaké části aplikaci se nacházíte (Prodej) a jaké máte zvolené středisko (3). Na toto středisko budete právě účtovat. Obrazovka prodeje na náhledu dále zobrazuje:

  • (2) Zaparkovat účet
  • (4) Možnost rozdělit účet
  • (5) Vyhledávání položky
  • (6) Možnost zobrazit další možnosti
  • (7) Číselník
  • (8) Prodej na skupiny
  • (9) Sazby DPH v případě prodeje přes číselník
  • (10) Zrušení
  • (11) Zaparkování
  • (12) Pokračovat k dokončení platby

Toto zobrazení lze libovolně změnit a přizpůsobit svým potřebám v Nastavení prodeje. Více v nápovědě zde.

Na obrazovce prodeje máte i ikonu tří teček, která se nachází vpravo v horní části obrazovky (6). Zde máte možnost upravit účet (13) nebo jednoduše přejít do Nastavení prodeje (14).

Prodej na položky

V režimu prodeje na položky jsou na obrazovce zobrazeny všechny položky. Ikony a barvy jsou nastaveny u položky, v případě absence nastavení jsou převzaty ze skupiny, do které položka spadá.

Po klepnutí na položku je položka přidána na účet.

Více o editaci položky najdete zde.

Prodej na skupiny

V režimu prodeje na skupiny máte zobrazeny skupiny z Vašeho sortimentu. Po klepnutí na skupinu se Vám zobrazí výběr položek z dané skupiny (15). Pokud chcete položku vybrat, stačí na ní kliknout. V situaci, kdy chcete položku vynulovat, podržte na ní prst po dobu 2 sekund. Jakmile jste s výběrem položek spokojeni můžete se vrátit zpět na hlavní obrazovku prodeje pomocí tlačítka (16).

Po potvrzení se položky přidají na účet.

Pomohl vám tento článek? Děkujeme za zpětnou vazbu! Zpětnou vazbu se nepodařilo odeslat. Zkusto to, prosím, znovu!