Vytvoření nového účtu v mobilním číšníkovi
Upozornění: Vytvořit nový účet lze pouze v situaci, že je hlavní pokladní stanice zapnutá = je v provozu.
Nový účet vytvoříte kliknutím na daný stůl (1).
Na další obrazovce se vám zobrazí obrazovka prodeje. V hlavičce v jaké části aplikaci se nacházíte (Prodej) a jaké máte zvolené středisko (3). Na toto středisko budete právě účtovat. Obrazovka prodeje na náhledu dále zobrazuje:
- (2) Zaparkovat účet
- (4) Možnost rozdělit účet
- (5) Vyhledávání položky
- (6) Možnost zobrazit další možnosti
- (7) Číselník
- (8) Prodej na skupiny
- (9) Sazby DPH v případě prodeje přes číselník
- (10) Zrušení
- (11) Zaparkování
- (12) Pokračovat k dokončení platby
Toto zobrazení lze libovolně změnit a přizpůsobit svým potřebám v Nastavení prodeje. Více v nápovědě zde.
Na obrazovce prodeje máte i ikonu tří teček, která se nachází vpravo v horní části obrazovky (6). Zde máte možnost upravit účet (13) nebo jednoduše přejít do Nastavení prodeje (14).
Prodej na položky
V režimu prodeje na položky jsou na obrazovce zobrazeny všechny položky. Ikony a barvy jsou nastaveny u položky, v případě absence nastavení jsou převzaty ze skupiny, do které položka spadá.
Po klepnutí na položku je položka přidána na účet.
Více o editaci položky najdete zde.
Prodej na skupiny
V režimu prodeje na skupiny máte zobrazeny skupiny z Vašeho sortimentu. Po klepnutí na skupinu se Vám zobrazí výběr položek z dané skupiny (15). Pokud chcete položku vybrat, stačí na ní kliknout. V situaci, kdy chcete položku vynulovat, podržte na ní prst po dobu 2 sekund. Jakmile jste s výběrem položek spokojeni můžete se vrátit zpět na hlavní obrazovku prodeje pomocí tlačítka (16).
Po potvrzení se položky přidají na účet.